۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۰۵

موسوی نژاد:

اعتبارات عمران روستایی دشتستان در بودجه 93 افزایش چشمگیر داشته است

اعتبارات عمران روستایی دشتستان در بودجه 93 افزایش چشمگیر داشته است

دشتستان - خبرگزاری مهر: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات عمران روستایی دشتستان در بودجه 93 افزایش چشمگیر داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد عصر شنبه در نشست بررسی مشکلات روستاهای شهرستان دشتستان اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای شهرستان دشتستان توسعه فضاهای آموزشی است که این مهم باید در شهرها و روستاهای این شهرستان محقق شود.

وی بر لزوم بهبود وضعیت فضاهای آموزش عالی در دشتستان تاکید کرد و افزود: امکانات و تجهیزات مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها و افزایش فضاهای آموزشی در دشتستان باید به خوبی بهبود یابد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه مشکلات بسیاری در روستاهای شهرستان دشتستان وجود دارد و با وجود اینکه بیش از 35 سال از انقلاب می گذرد نباید شاهد وجود چنین مشکلاتی باشیم.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم مردم روستاهای بخش شبانکاره در کشاورزی و تولید اضافه کرد: همه مسئولان باید با تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم در روستاها تلاش کنند.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه نباید تفاوتی بین توسعه در روستاها با شهرها وجود داشته باشد، افزود: اجرای پروژه های محرومیت‌زدایی نقش بسیار مهمی در جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها دارد و در برخی موارد شاهد مهاجرت معکوس هستیم.

وی بر لزوم توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات در روستاها تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: مسئولان باید با حضور در مناطق محروم این مشکلات را از نزدیک ببینند و برای رفع انها تلاش کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در روستاهای شهرستان دشتستان، ادامه داد: اعتبارات عمران روستایی دشتستان در بودجه 93 افزایش بی‌سابقه داشته است.
 

کد خبر 2306471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha